Recenze: Filmy

Žena v černém (2012) | The Women In Black

21. srpna 2012 v 11:07 | Peth
Přináším první recenzi a to filmu Žena v černém. Filmy je z roku 2012 a v ČR měl premiéru 20.února 2012>ZDE se můžete podívat, co na film říkají lidé ze 'showbyznysu' nebo obyčejní náštěvníci. O tomto filmu se mluvilo ve VIP Zprávách na Primě od kuď pochází video. Film určitě doporučuji. Není tak hororový, jak se o něm povídá (aspoň mě to tak nepřišlo). Je to duchařský thriller, takže žádné krvavé scénky se nemusíte bát.

Viděli jste tento film? - Jaký na Vás udělal dojem?

Moje hodnocení: 85%
Žánr: Thriller, drama, horor
Délka: 95min
Hl. role: Daniel Radcliffe
-Snímek se vůbec nepodobá Harrymu Potterovi. Poté, co byl zveřejněn trailer k tomuto filmu, tak si plno lidí bralo do pusinky, že Žena v černém je buď Voldemortova nebo Snapeova matka. :D Tento film porovnávají hlavně fanoušci Harryho Pottera právě s Harrym. Což mi přijde jako nesmysl, když jde úplně o něco jiného a není to napsané J.K.Rowlingovou. Jak se Daniel obával - ,,Bojím se, že mi navždy zůstane Harry Potter. Nedostanu žádné jiné role a lidé mě budou vždy poznávat jen jako toho chlapce s jizvou, co porazil Voldemorta. To nechci. Chci hrát i jiné role."

POPIS:Snímek na motivy klasického duchařského příběhu vypráví příběh Arthura Kippse (Daniel Radcliffe), právníka, který je nucen opustit svého malého syna a odcestovat do odlehlé vesnice, aby zde vyřídil právní záležitosti související s nedávno zesnulým majitelem rezidence Eel Marsh House. Kipps, který o samotě pracuje v tomto starém sídle, začíná odhalovat místní krutá a znepokojivá tajemství a jeho obavy se dále stupňují poté, co zjistí, že místní děti za záhadných okolností umírají. Když pomstychtivá žena v černém začne ohrožovat i jeho nejbližší, je Kipps nucen hledat způsob, jakým vražedný kruh přerušit.Povede se Kippsovi tento kruh přerušit a jeho čtyř-letý syn zůstane na živu?

Více v C. Článku: Trailery, ke stažení.

Jsme fanynky: